The Westin Jekyll Island Beach Resort - Jekyll Island, Georgia
Adresse: 110 Ocean Way, Jekyll Island, GA 31527.
Telefon: 26354545.
Webseite: marriott.com.
Spezialitäten: Hotel, Besprechungsplanungsdienst, Hochzeitsräumlichkeit.
Andere interessante Daten: LGBTQ+-freundlich.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 1966 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 4.4/5.
Ort von The Westin Jekyll Island Beach Resort
Das Westin Jekyll Island Beach Resort befindet sich an einer idyllischen Lage an der Küste von Georgia. Genauer gesagt, ist das Resort an der Adresse 110 Ocean Way, Jekyll Island, GA 31527 zu finden. Mit dem Telefon
Bewertungen von The Westin Jekyll Island Beach Resort
Roswitha H
Wir hatten einen Aufenthalt von 3 Nächten und buchten ein Suite mit Meerblick.||Die Suite als solches modern und geschmackvoll eingerichtet, allerdings waren wir von der Lage und der Aussicht mehr als enttäuscht. Der Bitte das Zimmer zu wechseln wurde leider nicht nachgekommen, wir gaben uns deshalb mit einem Standardzimmer mit Balkon und direktem Meerblick zufrieden. Eine Preisreduzierung auf unsere Bitte hin wurde nicht nachgekommen. Letztendlich haben wir eine Suite gebucht und bezahlt und ein Standardzimmer genutzt.||Die Sauberkeit ist noch verbesserungswürdig, zb. Flecken im Schrank wurden nach Aufforderung sofort erledigt. Tische im Restaurant und auf der Terrasse waren allerdings immer schmutzig.
Carestation
Das Westin auf Jekyll Island ist noch recht neu. Es liegt an einem scheinbar niemals endenden Sandstrand und ist davon lediglich durch eine Düne getrennt. Kostenlose Parkplätze sind in ausreichender Zahl vorhanden. Direkt daneben befindet sich ein Tagungscenter sowie einige kleine Geschäfte.||||Der Check-in war mit drei Personen besetzt, die jedoch zunächst mit sich selbst beschäftigt waren und von uns keine besondere Notiz nahmen. Obwohl sonst keine weiteren Gäste zum einchecken oder mit sonstigen Dingen anstanden, dauerte es ca. fünf Minuten, bevor man sich um uns kümmerte. Der eigentliche Check-in verlief dann recht zügig, auch wenn mein SPG-Gold-Status keinerlei Berücksichtigung fand.||||Bei unserer Buchung handelte es sich um ein Oceanfront-Zimmer mit Balkon. Es lag in der ersten Etage (Zimmer 273). Vom Zimmer waren wir recht enttäuscht. Normales Businesszimmer, dafür aber mit einem tollen Ausblick über die Dünen auf den Strand und das Meer. Entgegen des auf der Hotelhomepage gezeigten Bildes von einer modernen Dusche, handelte es sich in der Realität um ein Wanne mit Dusche, die man sonst in einem Motel vorfindet. Das Bad war zudem klein und für zwei Personen nicht geeignet. Zudem befand sich an der Decke ein ordentlicher Wasserschaden mit Schimmel. Solche Zimmer sollte man eigentlich nicht vermieten, auch vor dem Hintergrund, dass das Hotel nur sehr gering ausgelastet war.||||Der Pool und die Außenanlagen waren sehr gepflegt.||||Mangels Alternativen haben wir am Abend im hoteleigenen Restaurant gegessen. Die Bedienung war zwar freundich, das nötige (Fach)wissen über die angebotenen Speisen und Getränke hatte sie jedoch nicht. Erfreulicherweise war das Essen aber sehr gut und die bisherigen Enttäuschungen etwas gemildert.||||Als Resümee kann man sagen, dass die Lage top ist, aber beim Service noch ganz viel Luft nach oben ist. Und
Max G
War beruflich für 2 Wochen dort zu Gast. Das Hotel ansich ist absolut in Ordnung. Die Zimmer und Badezimmer modern und insbesondere der Fitnessraum war sehr gut ausgestattet. Das Beste am Hotel ist letztlich jedoch die fantastische Lage direkt am Meer und die angenehme Umgebung
Brian O
My wife and I reserved a room for a long weekend. She loves Jekyll and it was our anniversary so we splurged. The hotel staff were very pleasant and helpful. The highlight of the trip was dinner at Willet's Lowcountry. The food was great and the service was extraordinary! A big thank you to Kayon for that! He made the experience better than expected.
Monique Forbes
This hotel is gorgeous!
Excellent rooms and staff, but I wish I would have known there would be construction on my floor and that one elevator was down.
Breakfast was good. Espresso martini was very yummy. Shuttle to the shrimp and grit festival was very convenient.
Local shopping and sports bar across the street.
It's pretty pricey, but so is the entire island. $15 fee just to get on the island. Although, I think the bicycles may have been free to use. I forgot to ask!
We will definitely be back!
Katy Martin
Planning my wedding at The Westin was incredible! Working with Missouri was such a treat, and I will never forget how she went above and beyond for us on our day and leading up to it. The food was incredible and the employees working our wedding were also so incredible and accommodating. Lisa was so kind and also went above and beyond for us. We are so happy with how everything turned out. It was absolutely without a doubt, the best day of our lives. Thank you, Missouri, and everyone at The Westin! We will be back soon to celebrate our marriage and lives together!
Natalie M
My husband and I visited Jekyll island Westin this past weekend . In light of the fact that the resort is the heart of Jekyll island you would think everything would be on point . I would. It go back . When we drove up to the valet stand on Saturday the 9th It’s customary for the valet to approach your car and ask you if you’re checking in and proceed to write you a tag . This did not happen . I got out of my car and attempted to make eye contact with the two boys at the valet stand who were embroiled in conversation. I went up to them and it took a sec for them to acknowledge me at which point I said “can I valet?”. We ordered room Service Sunday morning hoping for a treat . A lovely breakfast in bed . It was anything but . It all came in plastic containers in a paper bag with plastic silverware . They forgot the toast and coffee. What happened to a nice table being wheeled in and your meal on real plates with real silverware ? I know Covid changed some things, but come on Covid has been over for a long time now. Yall can do better this is a resort . We decided to go down to the restaurant for breakfast because no way were we going to eat out of a plastic container . When we got to the restaurant they refused to seat us even though it was mostly empty because a large party had been there and they “needed to catch up”. Finally we were seated and the waitress was “salty” once again they forgot the toast and by the time they brought it out eggs were cold . We rode bikes to driftwood beach . The bikes were great and easy to ride . The person helping with the bikes was excellent . When we returned later that afternoon we wanted some cocktails . Saltys the restaurant by the pool was closed so back to Willets. It was empty except for the one shining light on our entire stay who’s name was TRAVIS. Travis welcomed us to the restaurant, made us delicious cocktails, recommended some food items and was so attentive . We wanted for nothing and he even anticipated our needs before we did . Probably one of the best servers o have ever had . Did his job with pride . I highly suggest you move Travis to management because the man knows excellent service . Had it not been for him , honestly our whole trip would have been so sub par . Thanks Travis . Westin, do better .
Christopher Pike
The stay was fine; nothing great but not bad either. You get very little for the excessive "resort fee" that's really just a room rate surcharge because they tax that too. A real "fee" wouldn't be taxed a room tax so you know it's just a lie to get more. For the hotels around, it is the nicest, but not for the premium price. I stayed there because it was booked for me but prefer the Home2 across the street.
Kerstin Ginzel - Spaichingen
Pati's Glücksmomente - Spiegelberg
SIGNAL IDUNA Versicherung Olaf Willers - Versicherungsagentur - Spiegelberg
Christian Faller, Grundhof - Stegen
Marga Renata Saccol - Stegen
Hampton Inn & Suites Jekyll Island - Jekyll Island, Georgia
Müller Philipp - Steinach
Marriott Savannah Riverfront - Savannah, Georgia